[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2023\/09\/05\/l-460e7a8d373de40c7b5d61c166dc0dd8.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2023\/09\/05\/100x73\/l-460e7a8d373de40c7b5d61c166dc0dd8.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2023\/09\/05\/l-460e7a8d373de40c7b5d61c166dc0dd8.jpg","size":"146.90","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Turizam

Nakon Svjetskog prvenstva u fudbalu posjeta turista Kataru porasla za oko 160 posto

Od januara do augusta ove godine Državu Katar posjetilo više od 2,56 miliona turista iz cijelog svijeta, čime je premašena brojka dolazaka ostvarenih tokom cijele prošle godine kada je u toj zemlji Arapskog zaljeva održano Svjetsko prvenstvo (SP) u fudbalu, potvrdila je Qatar Tourism (QT), vladina agencija za upravljanje turizmom.

Kako prenosi katarska državna novinska agencija QNA, broj ostvarenih posjeta predstavlja povećanje od čak 157 posto u odnosu na isti period prošle godine.

Katar posjećuju turisti iz cijelog svijeta, a među prvih deset zemalja po broju posjeta su Saudijska Arabija, Indija, Njemačka, Sjedinjene Američke Države, Kuvajt, Oman, Bahrein, Velika Britanija, Ujedinjeni Arapski Emirati (UAE) i Pakistan.

Inače, nakon FIFA Svjetskog prvenstva ta zaljevska država se nastoji pozicionirati kao vodeća globalna turistička destinacija, nastavljajući tako korake u provedbi planova o svojoj ekonomskoj diverzifikaciji.

Tokom proteklih mjeseci, Qatar Tourism je pokrenuo nekoliko kampanja i inicijativa usmjerenih na jačanje katarskog turističkog sektora i podizanje globalne svijesti o proširenoj ugostiteljskoj ponudi, gdje je Katar predstavljan kao „spoj modernosti i kulturne autentičnosti“, a u međuvremenu Doha je izabrana je za prijestolnicu arapskog turizma.

U saopćenju QT se navodi da najnovije postignuća svjedoče o rastućoj globalnoj poziciji Katara kao vodećeg turističkog odredišta, statusa na koji je utjecalo uspješno domaćinstvo Mundijala, koje je ujedno Katar postavilo na međunarodnu turističku mapu svijeta.

Turistički sektor ove zemlje je, također, potaknut produženjem validnosti popularne Hayya kartice do 2024. godine, kao i ponovnim pokretanjem platforme Hayya, koja sada predstavlja vodeći portal za putnike kojima je potrebna viza za ulazak u Katar.

- Rast broja međunarodnih posjetitelja u Kataru je plod strategije Qatar Tourisma da iskoristi zamah najvećeg globalnog sportskog događaja. Fokusirajući se na prioritetna tržišta uspjeli smo ugostiti posjetitelje iz svih krajeva svijeta - kazao je predsjednik Qatar Tourisma i izvršni direktor Qatar Airways grupe Akbar Al Baker.

Uz to, Qatar Tourism se posvetio svim segmentima poslovnog turizma, nastojeći pokazati vrhunska dobra zemlje, što uključuje njezinog nacionalnog avio-prijevoznika, nagrađivane aerodrome, potpuno novi saobraćajni sistem, a rast broja posjetitelja je posljedica pojačanog fokusa na katarski kruzerski turizam.

U aprilu ove godine je objavljeno da katarski zvaničnici očekuju porast turističkih posjeta od 347 posto u odnosu na 2022. godinu. Ovaj rast će se djelomično temeljiti na nizu novoorganiziranih festivala i popularnih turističkih događanja, prenosi QNA.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!