[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/06\/01\/platforma.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/06\/01\/100x73\/platforma.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/06\/01\/platforma.jpg","size":"74.86","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Nagrađeni izlagači na Prvom bh. online sajmu namještaja

Kompanije "Brezje namještaj” iz Gračanice, "G Wood" iz Živinica i "Alestra" iz Sarajeva nagrađeni su izlagači na Prvom bh. online sajmu namještaja i asesoara za dom, dok je posebna “Zelena nagrada” pripala bosanskohercegovačkom brendu Wool Carpet iz Sarajeva

Svečanu dodjelu nagrada organizirala je Simperfect agencija za marketing i promociju, a domaćini su bili  Vanjskotrgovinska komora BiH i Privredna komora FBiH.

Najljepši izložbeni kutak Sajma birao je stručni žiri kojeg su činili predstavnici Vanjskotrgovinske komore BiH, Privredne komore FBiH, Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, Ministarstva privrede Kantona Sarajevo, te predstavnici grupacije Targer i WMTA Ustanove za obrazovanje odraslih Banja Luka.

Prvo mjesto po ocjeni žirija pripalo je kompaniji “Brezje namještaj”, drugo “G Woodu” i treće “Alestri”, a posebna, “Zelena nagrada”, koju ove godine utemeljuje i dodjeljuje Simperfect agencija, Wool Carpetu.

Digitalizacija društva i poslovnih tokova, kako je rekao predsjednik VTK BiH Ahmet Egrlić, planetaran je proces i Komora, pogotovo u ovako izazovnim vremenima, podržava inovativne pojedince i grupe koji prepoznaju potrebe tržišta. 

 Izvršna direktorica Simperfect agencije Samira Avdić je istakla značaj online poslovanja u budućnosti, ali i mogućnosti  proizvođača i prodavača namještaja.

 - Sretni smo da tačno godinu otkako je u rad puštena platforma namjestaj.shop, prva bh. online platforma za promociju i prodaju namještaja, imamo priliku prezentirati rezultate platforme, ali i Prvog bh. online sajma namještaja. Tokom ove prve godine uspjeli smo ostvariti saradnju s više od 70 kompanija samo iz drvnoprerađivačkog sektora, saradnju sa više od 30 kompanija iz drugih sektora te uspostaviti dijalog s vladinim institucijama, obrazovnim ustanovama i medijima. Sajamska platforma zabilježila je 70 hiljada pregleda, blizu osam hiljada posjeta te promotivni doseg od 350 hiljada - rekla je Avdić.

Platforma namjestaj.shop nastala je iz želje za boljom promocijom drvno-prerađivačkog sektora te je svojevrsna tačka susreta proizvođača i prodavača namještaja s krajnjim korisnicima. Organizatori veliki značaj pridaju procesima umrežavanja, ali i društvene odgovornosti u poslovanju, saopćeno je iz platforme namjestaj.shop.

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!