[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/24\/korporativna-komunikacija-bg.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/24\/100x73\/korporativna-komunikacija-bg.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/24\/korporativna-komunikacija-bg.jpg","size":"348.69","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Nauka i tehnologija

Knjiga Nine Ćorića 'Korporativna komunikacija' predstavljena u Beogradu

Na beogradskom Sajmu medija i komunikacije u srijedu je predstavljena knjiga "Korporativna komunikacija", autora prof. dr. Nine Ćorića.

Knjigu su predstavili predsjednik UO Društva Srbije za odnose sa javnošću doc. dr. Dušan Stojaković, predstojnica katedre za marketing i odnose s javnošću Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu prof. dr. Milica Kostić Stanković, direktor Visoke šlole za komunikacije Beograd prof. dr. Boban Tomić te Ivan Pandžić iz izdavačke kuće Synopsis Zagreb/Sarajevo.

"Ova knjiga zasigurno će biti jedna od osnovnih tematskih poglavlja za sve buduće komunikatore i PR menadžere", istaknuo je tom prigodom dr. Dušan Stojaković, predsjednik UO Društva Srbije za odnose sa javnošću.

"U koliko nešto ne možete objasniti jednostavno, onda to ne razumijete dovoljno dobro, a profesor Nino Ćorić je jednostavnim jezikom približio budućim stručnjacima iz komunikacijskih disciplina tematiku korporativne komunikacije", istaknula je prof. dr. Milica Kostić Stanković, ujedno pohvalivši uporabu materinskog jezika umjesto pozajmljenica iz engleskog jezika.

Nino Ćorić voditelj je studija Odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, a od 2000. do danas obnašao je niz funkcija u mnogim tvrtkama i organizacijama u kojima se, među ostalim, bavio i korporativnom komunikacijom.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!