Vršiteljica dužnosti izvršne direktorice za opće, kadrovske i pravne poslove JP Autoceste FBiH Mirnesa Agić održala je u ponedjeljak radne sastanke s gradonačelnikom Srebrenika Adnanom Bjelićem i gradonačelnikom Tuzle Zijadom Lugavićem na temu eksproprijacije zemljišta u svrhu izgradnje autoceste Tuzla-Orašje.
Tijekom sastanaka dogovoreni su rokovi i definirane potrebe kako bi se ubrzali postupci eksproprijacije, a gradonačelnici su potvrdili da će formirati nekoliko timova specijaliziranih za eksproprijaciju, s ciljem ispunjavanja dinamičkih planova projekta.
“Krenuli smo u proces otkupa zemljišta na trasi buduće dionice autoceste između Tuzle i Orašja koja je od strateškog značaja saobraćajne revitalizacije sjevera BiH, odnosno Tuzlanske i Posavske županije. Izrada glavnog projekta za ovu autocestu, odnosno dionicu koja se proteže od Tuzle do Maoče, kao i odgovarajuće studije bit će završeni u junu ove godine. Očekujemo da će tender za izvođača radova na prvim kilometrima moderne autoceste u Tuzlanskoj županiji biti raspisan do kraja godine”, kazala je Mirnesa Agić, v.d. izvršna direktorica JP Autoceste FBiH.
Na sastanku je ujedno izražena nada da će Brčko distrikt BiH što prije usvojiti prostorni plan kojim će se odrediti trasa ove autoceste kroz tu regiju i time u potpunosti i paralelno moći raditi na cijelom projektu.
Izgradnja autoceste Tuzla-Orašje, u dužini od 62 kilometra, predstavlja jedan od najvažnijih kapitalnih projekata u Bosni i Hercegovini. Ovaj projekt će značajno unaprijediti prometnu infrastrukturu na sjeveru zemlje i otvoriti nove mogućnosti za razvoj turizma i privrede.
Sredstva za eksproprijaciju nekretnina u svrhu izgradnje autoceste Orašje - Tuzla, dionica Maoča - Tuzla, Lot V Čanići – Tuzla (u dužini od osam km) osigurala je Vlada FBiH, priopćeno je iz JP Autoceste Federacije BiH.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.