Medijska scena u Hrvatskoj je kompleksna, tržište je malo, a čitalačka publika je u opadanju jer sve više “bježi” iz printanih medija na online platforme, izjavio je za Fenu u Washingtonu glavni urednik hrvatskog političkog sedmičnika Nacional Berislav Jelinić.
Jelinić, dugogodišnji istraživački novinar, jedan je od panelista na Četvrtoj godišnjoj konferenciji i ceremoniji dodjele nagrada za slobodu medija koju je u Nacionalnom press klubu u ponedjeljak organizirala Tranatlantska mreža lidera, a i prošlogodišnji je dobitnik ove nagrade.
- Ljudi čitaju na webu i misle da su dobro informirani, a to je jedna velika zabluda – ističe Jelinić.
U tom kontekstu, naveo je, sve je teže osigurati samodostatnu razinu poslovnih prihoda, a da mediji uvelike ne ovise o tome koliko će dobiti u oglašivačke budžete od strane državnih firmi, što onda otvara jedan znakoviti prostor za različite trgovine uticajem koje dolaze od raznih državnih firmi ili institucija.
- Sve u svemu, situacija je dosta kompleksna i izazovna, prije svega u ekonomskom smislu. Jako je malo medija koji se zaista bave svojim poslom, što na jednoj raini znatno olakšava Nacionalu rad. U novinarskom smislu, u smislu dostupnosti ozbiljnim temama, tom nam olakšava rad, ali nam otežava tržišno funkcioniranje – zaključio je Jelinić.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.