Izvršni direktor Applea Tim Cook bio je u Kini po drugi put ove godine, objavio je na društvenim mrežama u utorak, dok američki tehnološki gigant nastoji spriječiti pad prodaje na ključnom prekomorskom tržištu.
Proizvođač iPhonea i dalje je popularan među kineskim potrošačima, ali je ustupio teren domaćim rivalima posljednjih godina dk se azijska nacija suočava sa usporavanjem ekonomskog rasta i sporom potrošnjom.
Cook je u utorak na svom službenom nalogu na platformi društvenih medija Weibo objavio da se sastao s kineskim studentima koji koriste Apple proizvode kako bi podstakli održive poljoprivredne prakse.
A u drugom video snimku postavljenom na njegovu službenu stranicu kasno u ponedjeljak, Cook je pratio modnog fotografa Chen Mana u šetnji kroz povijesnu četvrt kineske prijestolnice.
- Divno je vratiti se u Peking - napisao je Cook.
Apple je prijavio profit od 21,4 milijarde dolara u tri mjeseca zaključno s junom, uz 85,8 milijardi dolara prihoda u tom periodu. Prihod je bio pet posto veći nego prije godinu dana.
Ali prodaja proizvođača iPhonea u Kini bila je pod pritiskom domaćih konkurenata poput Huaweija posljednjih godina.
Kompanija je bila tek šesti po veličini prodavac pametnih telefona u Kini u drugom tromjesečju, u odnosu na treći po veličini u istom periodu prošle godine, prema podacima Canalysa, firme za analizu tržišta.
Cook je posljednji put posjetio Kinu u martu, kada je otvorio novu Apple prodavnicu u Šangaju i prisustvovao forumu u Pekingu zajedno s drugim najvišim rukovodiocima.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.