Bosna i Hercegovina, predstavljena kroz Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja i Turističku zajednicu Tuzlanskog kantona, u saradnji sa Turističkom zajednicom Kantona Sarajevo, zabilježila je zapažen nastup na Sajamu IFTM Top Resa u Parizu, ističući svoju raznoliku ponudu i potencijal kao destinacije za različite oblike turizma – od odmorišnog do MICE i grupnog turizma.
IFTM Top Resa 2024 okupio je više od 200 predstavnika destinacija, 1.700 turističkih brendova i 34.000 profesionalaca iz sektora turizma iz cijelog svijeta. Tokom sajma, predstavljena je cjelokupna turistička ponuda Tuzlanskog kantona, s ciljem promocije naše zemlje kao sigurne i atraktivne destinacije koja može da ponudi različita turistička iskustva.
- Prezentacija turističkih potencijala Tuzlanskog kantona na sajmu IFTM Top Resa imala je za cilj privući pažnju ključnih turističkih agencija i turoperatora koji čine značajan dio izlagača i posjetitelja ovog prestižnog događaja. Fokusirali smo se na privlačenje turista iz Francuske i zapadne Evrope, pružajući im priliku da otkriju jedinstvene pejzaže našeg kraja – rekla je Dželmina Huremović, pomoćnica ministra za trgovinu i turizam TK.
Sajam je pratilo više od 900 medijskih profesionalaca, čime je osigurana značajna medijska promocija na međunarodnom nivou. Jedan od ključnih fokusa sajma bila je digitalizacija i održivi razvoj u turizmu, s posebnim naglaskom na odgovorno poslovanje i smanjenje negativnog uticaja turizma na životnu sredinu. Kroz 90 stručnih panela, posjetitelji su imali priliku čuti o trendovima i izazovima s kojima se suočava globalna turistička scena.
- Značajan je porast broja turista u Tuzlanskom kantonu, posebno iz Švicarske, Njemačke, Turske ali i Kine, Kanade i SAD-a, što jasno pokazuje da smo na dobrom putu. Zabilježeno je povećanje od 6,6 posto posto u dolascima i 2,6 posto u noćenjima u odnosu na prethodnu sezonu, a tome je svakako doprinijela i eksterna promocija postojeće ponude, poput posjete starom gradu Srebrenik ili Panonskim jezerima, koja su ove godine oborila rekord. Tuzlanski kanton postaje sve prepoznatljiviji kao destinacija koja nudi autentična iskustva - dodala je Huremović, naglašavajući očekivani dalji rast zahvaljujući pojačanom interesu i promociji na stranim tržištima.
Tokom ove trodnevne poslovne manifestacije, organizovani su brojni susreti s turističkim agentima, organizatorima putovanja i aviokompanijama. Sajamski štand Bosne i Hercegovine posjetila je i ambasadorica Bosne i Hercegovine u Francuskoj Nataša Kondić, čime je dodatno potvrđena važnost i značaj ovog događaja na međunarodnom nivou.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.