Federalni ministar poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva Kemal Hrnjić razgovarao je u sjedištu Ministarstva s predstavnicima kompanija koje se bave proizvodnjom i otkupom merkantilnog krompira.
Predstavnici poljoprivrednih proizvođača krompira upoznali su Hrnjića s količinama zasijanog krompira na području Kupresa, kao i dogovorenim isporukama i modalitetima saradnje s velikim trgovačkim lancima poput Binga i Konzuma, istakli su iz Ministarstva.
Hrnjić je istakao važnost očuvanja domaće proizvodnje krompira, te podršku koju to ministarstvo kroz svoje programe pruža za proizvođače merkantilnog krompira.
- Na sastanku je istaknuta potreba da se linija proizvoda na principu “od polja do stola” učini što kvalitetnijom, te kroz adekvatnu povezanost s velikim trgovačkim lancima koji posluju na području Bosne i Hercegovine stavi na raspolaganje potencijalnim kupcima - navodi se u saopćenju Federalnog ministarstva.
Hrnjić je naglasio važnost uspostavljanja dugoročnih i održivih partnerstava između poljoprivrednika i otkupljivača kako bi se osigurala stabilnost i prosperitet u ovom sektoru.
Otkupljivači su naveli izazove s kojima se susreću u pogledu osiguranja kvalitetnog i stabilnog snabdijevanja krompirom. Kroz nova partnerstva, s domaćim proizvođačima krompira, olakšava se nabavka ove široko rasprostranjenje prehrambene namirnice, te omogućava prerada u druge gotove proizvode i njihovo stavljanja na tržište.
Sastanak je ocijenjen kao korak naprijed u jačanju saradnje između svih relevantnih aktera u lancu proizvodnje i prodaje krompira, te otvara put ka održivom razvoju poljoprivredne proizvodnje krompira, kako na Kupresu, tako i u cijeloj Bosni i Hercegovini, saopćeno je iz Federalnog ministarstva poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva, prenosi Ured Vlade FBiH za odnose s javnošću.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.