Iz Googlea su najavili promjene i novitete za svoje proizvode, uključujući i pretraživač, YouTube, YouTube Kids i Asistenta i druge, s kojima žele zaštiti privatnost djece na internetu i smanjti njihovu izloženost oglasima.
Tokom sljedećih sedmica predstavit će pravilo prema kojem će sve maloljetne osobe, kao i njihovi roditelji i skrbnici moći zatražiti skidanje njihovih fotografija iz rezultata Googleovih slika.
Također, mlađima od 13 godina po defaultu će se aktivirati tehnologija filtriranja sadržaja SafeSearch s kojim se upravlja putem Googleove usluge Family Link. Z
Google uvodi novosti i oko historije lokacije - ta je opcija po defaultu isključena za sve korisnike, no maloljetnici čije račune naziru roditelji više ih neće moći sami aktivirati.
Jedan novitet odnosi se i na prodavnicu aplikacijama Google Play u kojoj će roditelji moći pronaći informacije o tome koje aplikacije ispunjavaju uvjete njihovog Family programa, a developeri će morati otkriti koje sve podatke aplikacije prikupljaju o korisnicima.
Kompanija uvodi i neke novitete s kojima želi maloljetnike zaštititi od oglašivača pa će mlađima od 18 blokirati ciljano oglašavanje bazirano na faktorima poput godina, spola i interesa.
Za korisnike YouTubea mlađe od 17 godina Google će podesiti opcije uploada kako bi se ograničila vidljivost njihovih zapisa, odnosno ti videozapisi više neće biti javni, no to će opciju sami korisnici moći promijeniti.
Mijenjaju se i neke postavke za YouTube Kids, s kojeg će Google ukloniti “pretjerano komercijalni sadržaj”, tj. videozapise koji bi djecu mogli potaknuti na kupovinu, odnosno na zahtijevanje od njihovih roditelja da im kupuju stvari koje vide na tom servisu, prenosi Tech Crunche.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.