[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/11\/05\/snag-1eda2da7-796x418.png","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/11\/05\/100x73\/snag-1eda2da7-796x418.png","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/11\/05\/snag-1eda2da7-796x418.png","size":"186.17","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Nauka i tehnologija

Facebook nakon 15 godina dobija novi logo

Najveća društvena mreža na svijetu predstavila je svoj novi brend identitet - novi logo, integraciju sa Instagram i WhatsApp aplikacijom i razjasnila još nekoliko stvari. 

Foto: Shutterstock

Facebook se, nakon brojnih skandala i propusta sa korisničkim podacima i privatnošću mijenja novim vizuelnim identitetom.

Nakon 15 godina Facebook dobija potpuno novi logo, koji više ne podrazumjeva plavu boju i bijela slova, nego mnogo više slobode.

Ovim potezom, kako se navodi na Facebook blogu, kompanija želi da odvoji kompaniju Facebook od Facebook aplikacije, koja ostaje samostalni brend i želi da donese jasniju razliku između aplikacije tj. društvene mreže i kompanije Facebook, koja nije samo društvena mreža.

Kako će izgledati novi logo možete pogledati ovdje.

“Ljudi bi trebalo da znaju koja kompanija pravi aplikacije koje koriste i zato je donijeta ova promjena“, navodi se u zvaničnoj objavi Facebook kompanije.

Facebook kompanija sad stoji iza Facebook aplikacije, ali i aplikacija Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal i Calibra. 

Facebook se na ovu promjenu odlučio i nakon izmjene WhatsApp i Instagram imena aplikacija, koje se sad zovu WhatsApp from Facebook i Instagram from Facebook. Stoga, da se ne bi pojavljivao logo društvene mreže na njima Facebook ima novi logo - Facebook kompanije.

Foto: Shutterstock

Uz vizuelnu promjenu Facebook ima i novi sajt kompanije, kao i niz drugih pratećih izmjena u smislu vizuelnog identiteta.

 

(ddl.rs)

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!