[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/12\/08\/plastika-zagadjenje-foto-break-free-from-plastic.png","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/12\/08\/100x73\/plastika-zagadjenje-foto-break-free-from-plastic.png","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/12\/08\/plastika-zagadjenje-foto-break-free-from-plastic.png","size":"1,370.43","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Okoliš

BFFP: Coca Cola, Pepsi i Nestle najodgovornije za zagađenje plastikom

Globalni pokret Break Free From Plastic (BFFP) objavio je da su Coca-Cola, Pepsi i Nestle tri godine zaredom identifikovane kao kompanije najodgovornije za zagađenje plastikom.

Organizacija je takođe navela da navedene kompanije nisu postigle napredak u smanjenju plastičnog otpada, zajedno sa zagađenjem plastikom koje uzrokuju.

U saradnji sa 15 hiljada dobrovoljaca širom svijeta, organizacija je prikupila 346.494 komada smeća, a za 63 posto njih utvrđeno je da pripadaju potrošačkoj marki.

Prema toj organizaciji, Coca Cola zauzima prvo mjesto u svijetu među zagađivačima plastikom.

Emma Priestland, koordinatorica organizacije za globalnu kampanju, navela je da najveće svjetske kompanije, koje zagađuju plastikom, tvrde da će naporno raditi na suzbijanju zagađenja plastikom, ali umjesto toga nastavljaju s puštanjem štetnih proizvoda sa plastičnom ambalažom za jednokratnu upotrebu.

Navodeći da je jedini način da se zaustavi globalni ciklus plastičnog otpada, postepeno zaustavljanje proizvodnje jednokratnih proizvoda i aktiviranje sistema za višekratnu upotrebu, Priestland je naglasila da bi Coca Cola, PepsiCo i Nestle trebali igrati vodeću ulogu u pronalaženju stvarnih rješenja na mjestu isporuke svojih proizvoda kupcima, prenosi Anadolu Agency (AA).

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!