Flota vozila na električni pogon bečkog javnog prijevoznika Wiener Linien je u stalnom porastu, a od nedavno se putnici voze i u autobusu na vodonik.
Riječ je o vozilu proizvođača Solaris, model "Urbino 12 hydrogen", koji vrši probne vožnje od 4. do 12. juna na liniji 39A. Plan je do 2023. godine u javni gradski promet staviti čak deset H2-autobusa.
- Pored električnog pogona, i pogon na vodonik kod gradskih autobusa je važna tema. Pri tome proizvođači moraju proizvoditi autobuse po realnim cijenama, gradski prijevoznici se moraju što prije preorijentisati a politika treba stvoriti adekvatne okvirne uslove, kako bi prijevoz postao još održiviji i ekološki prihvatljiviji - rekao je direktor Wiener Linien Günter Steinbauer, saopćio je Eurocomm - PR Sarajevo.
Za puštanje u promet deset ovakvih autobusa neophodna je i odgovarajuća infrastruktura. U probnom radu rezervoar od 35 kilograma vodika se puni u roku od 12 minuta, a u normalnom radu je to moguće i za 8 minuta. Autobus sa punim rezervoarom može preći 400 km.
Nabavka vodika povjerena je u tom slučaju preduzeću "Wien Energie", koje trenutno provodi istraživanja vezana za proizvodnju zelenog vodonika.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.