[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2022\/06\/14\/l-fc4c27802eafab94f0ba4c761a47f813.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2022\/06\/14\/100x73\/l-fc4c27802eafab94f0ba4c761a47f813.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2022\/06\/14\/l-fc4c27802eafab94f0ba4c761a47f813.jpg","size":"115.62","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Okoliš

Beč postepeno okreće leđa tradicionalnim motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem

Udio novih e-automobila u glavnom gradu Austrije povećan je, u posljednje tri godine, skoro deset puta. Evropski parlament je usvojio odluku da se do 2035. godine iz saobraćaja povuku vozila koja imaju motor sa unutrašnjim sagorijevanjem (SUS) da bi se smanjile emisije stakleničkih plinova.

 

Protekle godine je, 12 posto svih novoregistrovanih četverotočkaša u austrijskoj prijestolnici, bilo električno. Zbog toga bi Beč taj klimatski cilj mogao dostići i ranije.

- Masovna potrošnja nafte u saobraćaju podstiče inflaciju i dovodi do toga da Rusiji iz Austrije svake godine zbog uvoza nafte odlazi nekoliko milijardi eura - objašnjava stručnjakinja austrijske agencije za mobilnost (VCÖ) Lina Mosshammer.

Elektrifikacija je put kojim će svi krenuti, prije ili kasnije. Udio različitih modela električnih automobila na tržištu je svake godine veći. Mnogi proizvođači automobila poput Fiata, Forda,Jaguara, Opela i Volva najkasnije će do 2030. godine prestati sa proizvodnjom SUS motora.

U Norveškoj je, od 2014. do 2021, zabilježen najveći porast broja e-vozila na cestama. Protekle godine je 60 posto automobila bilo elektrifikovano, iako je izbor modela zasad jos mali - saopćio je Eurocomm-PR Sarajevo
Mreža za međunarodnu komunikaciju Grada Beča.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!