Apple je nastavio voditi globalni sektor tableta, pri čemu je njegov tržišni udio u drugom kvartalu dostigao 38,1 posto.
Isporuke iPada dostigle su 12,3 miliona komada, što je porast od 6,1 posto u odnosu na prethodnu godinu, navedeno je u izvještaju koji je objavila International Data Corporation (IDC).
Samsung je na drugom mjestu sa 15,2 posto tržišta, a slijedi Huawei s 10,3 posto.
Amazon, koji se fokusirao na jeftinije uređaje, ostvario je nagli rast od 46,3 posto u drugom kvartalu, te zauzeo četvrto mjesto sa tržišnim udjelom od 7,4 posto.
Lenovo je zaokružio prvih pet s 5,8 posto tržišnog udjela, iako su njegove isporuke pale 6,9 posto u ovoj godini. Ipak je ostvario solidan rast na tržištima SAD-a, zapadne Evrope i Japana, javlja Xinhua.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.