Prijevoz taksijima u budućnosti mogao bi biti radikalno drukčiji u odnosu na prijevoz kakvim se koristimo danas.
Dio tehnoloških i automobilskih kompanija smatra kako ćemo se i dalje voziti i automobilima, ali u njima neće biti vozača te će njima u potpunosti upravljati kompjuteri.
Da takav taksi-prijevoz nije daleka budućnost pokazao nam je Waymo, Googleova kompanija čiji autonomni taksiji već neko vrijeme prevoze putnike u ograničenom području Phoenixa.
No osim na cestama, taksiji će nas u budućnosti voziti i - zrakom, što predstavlja novitet. Već su predstavljeni različiti modeli letećih taksija (Npr. Uber je razvijao svoje taksije, no odjel za razvoj je prodao, veliki novac u ovo tržište ulaže i Hyundai itd.), a novu generaciju svog letećeg taksija predstavila je i kompanija Airbus.
Prvu generaciju svojih letjelica počeli su razvijati još 2016. godine, a sada su je unaprijedili i predstavili novu generaciju čiji je prvi let zakazan za dvije godine, odnosno za 2023. Nakon prvog leta prototipa proći će još neko vrijeme prije certificiranja tog letećeg taksija. U Airbusu vjeruju kako će to biti 2025. godine, dvije godine nakon probnog leta.
Letjelica je namijenjena urbanom prijevozu na male udaljenosti, a s obzirom na to da će moći polijetati i slijetati vertikalno (VTOL), za ovaj leteći taksi neće biti potrebne posebne posebne piste.
Pokreće ga osam električnih motora (svaki snage 100 kW, odnosno 130 KS) s kojima će CityAirbus moći letjeti brzinama do 120 km/h, no njegov doseg iznosi skromnih 80 km.
U njemu neće biti pilota, već će se s njim upravljati udaljen, a bit će mjesta za četiri putnika. Ono što su posebno naglasili iz Airbusa jest da je njihova letjelica prilično tiha, što predstavlja zančajan pomak u pokušaju smanjenja buke u urbanim područjima.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.