[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/23\/facebook-logotip.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/23\/100x73\/facebook-logotip.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/09\/23\/facebook-logotip.jpg","size":"150.40","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Provje(t)reno / Provjereno

Zašto je Facebook promijenio slogan na svojoj stranici za prijavu

Zuckerbergova marketinška kompanija nedavno je na vrlo suptilan način promijenila slogan sa svojih web stranica za SAD i Europsku uniju. Facebook je promijenio slogan na svojoj stranici za prijavu. Do nedavno je, podsjetimo, tamo pisalo 'It's free and always will be' (besplatno je i uvijek će biti besplatno), no sada piše 'It's quick and easy' (brzo je i lako). Ovime je kompanija porekla činjenicu da je članstvo besplatno.

- Pravi razlog zbog kojeg smo suočeni sa promjenom logotipa je direktiva EU koja već neko vrijeme pritišće Facebook zbog korištenja privatnih podataka kao metode plaćanja usluga. Uostalom, svi korisnici Facebooka samom registracijom dozvoljavaju stranici da koristi njihove podatke za što god im je potrebno (a potreban im je novac). 'Facebook nije besplatan niti je ikad bio besplatan-  rekao je avdokat i stručnjak za digitalno pravo José Antonio Castillo u razgovoru s Business Insiderom. 'Facebookova valuta je oduvijek bio korisnik i njegovi privatni podaci, a stranica nikad nije bila besplatna zato jer upravo ti privatni podaci vrijede jako puno novca.' Lako je zaključiti da Facebook ovom promjenom ustvari reaguje na sve strožije zakone, stvarnost je malo drukčija. Njegov slogan govori o besplatnoj usluzi, dok pravila web stranice koja su dostupna svima pod stavkom 11 navode da Facebook 'Ne garantuje da će platforma biti besplatna zauvijek'.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!