Grad Sarajevo u partnerstvu s Goethe-Institutom organizirat će od 7. do 12. maja ove godine prvu akademiju za menadžment u kulturi. Slične akademije se jednom godišnje održavaju u Solunu, Bukureštu i Sofiji, a Sarajevo će biti četvrti grad domaćin akademije.
Tim povodom u Sarajevu je danas održana press konferencija na kojoj je zamjenik gradonačelnika Milan Trivić kazao da u glavnom gradu, ali i u cijeloj Bosni i Hercegovini nedostaju kadrovi koji bi obavljali menadžerske poslove u kulturi.
Cilj ove akademije je da potakne proces edukacije onih koji već rade u kulturi i kulturnim institucijama, ali i svih koji imaju ambicije da se bave tim poslom.
- Vjerujem da će rad prve akademije u Sarajevu biti uspješan i da će pokrenuti razmišljanja o važnosti educiranja kulturnog menadžmenta, te da će se ona i ubuduće održavati jednom godišnje - kazao je direktor Goethe-Instituta BiH Klaus Krischok.
Istakao je da opće stanje u oblasti kulture iziskuje ozbiljniju analizu, traženje rješenja te kreiranje ambijenta za razvoj, uz dugoročnu strategiju i efikasne i primjenjive metode.
Dodao je da akademija ima za cilj da, pored ostalog, detektuje probleme iz prakse i ponudi modele za unaprjeđenje uvjeta i poslovanja u institucijama i organizacijama kulture.
- S druge strane, doprinos ovog programa bi se ogledao i u definiranju i primjeni specifičnih modela vezanih za aktuelni društveno-politički trenutak u kojem se nalazi kultura, kao i za izgradnju i uspostavljanje modela koji odgovaraju evropskim i svjetskim iskustvima i standardima - kazao je Krischok.
Faruk Čatal iz Gradske uprave istakao je da dugoročna strategija Grada Sarajeva u oblasti kulture te ciljevi koji se žele ostvariti trebaju biti zasnovani na provođenju važećih nadležnosti Grada, ali i na temelju opće prihvaćenog demokratskog načela, po kojem je Grad zaista nadležan za svoje građane i poboljšanje zadovoljavanja njihovih osnovnih potreba, tako i javnih potreba u oblasti kulture.
Rečeno je da je pripremljen zanimljiv program akademije, uz učešće vrhunskih predavača iz Njemačke, regije i BiH, koji će kroz predavanja, radionice i forume prenijeti učesnicima svoja znanja i iskustva.
Program je definiran i ograničen brojem od 30 učesnika, kao i dužinom trajanja od šest radnih dana.