[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/12\/01\/dolar-11.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/12\/01\/100x73\/dolar-11.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/12\/01\/dolar-11.jpg","size":"120.52","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

SAD - Internet kupovina na 'Crni petak' devet milijardi dolara

Internet kupovina u SAD-u na "Crni petak" dosegla je nivo od devet milijardi dolara, s obzirom na to da su se američki potrošači za vrijeme pandemije COVID-19 okrenuli internet kupovini.

Za razliku od prethodnih godina, kada su Amerikanci nekoliko sati nakon Dana zahvalnosti preplavili prodavnice, ove godine odlučili su se kupovati preko računara i telefona, kako bi iskoristili rasprodaje i popuste.

Tokom "Crnog petka" američki potrošači trošili su 6,3 miliona dolara po minuti kupujući preko interneta, odnosno 27,5 dolara po osobi u prosjeku, pokazuju podaci Adobe Analyticsa, prenosi Anadolija.

Potrošnja na pametne telefone porasla je za 25,3 posto u odnosu na prošlu godinu i dostigla 3,6 milijardi dolara, budući da pametni telefoni predstavljaju 40 posto cjelokupne e-trgovine.

Trošenje potrošača na "Crni petak" ove godine poraslo je za 21,6 posto u odnosu na prošlu godinu, prenosi Al Jazeera.

Prema podacima Adobe Analyticsa, uprkos rekordima, ovogodišnji "Crni petak" postao je drugi najveći dan online potrošnje u historiji SAD-a, iza "Cyber ​​ponedjeljka" prošle godine.

Procjenjuje se da će "Cyber ponedjeljak" ove godine postati dan najveće online potrošnje u historiji.

Tokom Dana zahvalnosti, u četvrtak, potrošnja putem interneta porasla je za 21,4 posto, na rekordnih 5,1 milijardi dolara.

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!