[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/02\/13\/bec-prijevoz.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/02\/13\/100x73\/bec-prijevoz.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/02\/13\/bec-prijevoz.jpg","size":"105.26","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Vijesti / Svijet

Rekord u Beču - Više godišnjih karta za prijevoz nego registriranih automobila

Godišnja karta za prijevoz u Beču košta 365 eura i popularnija je nego ikad, jer je sada čak 852.000 Bečlija posjeduje što je povećanje više od 30.000 za samo jednu godinu. Time već četvrtu godinu u Beču ima više korisnika godišnjih karata nego registrovanih automobila.
 
- Zadovoljni smo ovim pozitivnim razvojem, sistemi javnog prijevoza koji tako dobro funkcionišu ključni su doprinos zaštiti klime u našem gradu. Svako ko se odluči za kartu javnog prijevoza, a ne za automobil, uštedi svake godine 1,5 tona CO2 štetnog za klimu - rekla je članica gradske vlade za javni prijevoz, Ulli Sima.

Građane širom Beča prevozi 129 autobusa, 28 tramvajskih i pet metro linija. Javni gradski prijevoz je brz, pouzdan i ekološki prihvatljiv, a dnevno prelazi rutu od ukupno 1150 kilometara. Putnici se voze do najudaljenijih dijelova Beča i to po veoma niskoj cijeni: godišnja karta iznosi samo jedan euro po danu, što je u poređenju s drugim metropolama najjeftinija ponuda. U Berlinu putnici godišnju kartu plaćaju 882 eura, u Hamburgu 1.988 eura, a u Londonu oko 4.000 funti.
 
Kako bi javni prevoz i u budućnosti ostao privlačan za putnike, bečko javno preduzeće Wiener Linien će u narednoj godini uložiti 368 miliona eura u proširenje ponude i mjere zaštite okoliša.
Prema podacima iz 2019. godine u Beču živi 1.897.491 stanovnika, što znači da je njih skoro 45 posto kupilo godišnju kartu, saopćeno je iz EurocommPR Sarajevo.   

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!