[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/04\/06\/enes-ajanovic-tunel-hranjen.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/04\/06\/100x73\/enes-ajanovic-tunel-hranjen.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/04\/06\/enes-ajanovic-tunel-hranjen.jpg","size":"105.14","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Radovi na tunelu 'Hranjen' se odvijaju po planu, uz mjere zaštite

 Radovi na izgradnji tunela „Hranjen“, kao dijela buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, bez obzira na pandemiju koronavirusa teku planiranom dinamikom – potvrdio je tehnički rukovodilac gradilišta Enes Ajanović.

Po njegovim riječima, radovi na gradnji tunela se odvijaju bez bilo kakvih zastoja.

- Radimo 24 sata, bez ikakvih problema. Na gradilištu je situacija normalna. Do sada je iskopano oko 470 metara glavne cijevi tunela Hranjen.Radovi se odvijaju potpuno prema dinamici i utvrđenom planu, u zavisnosti od tvrdoće stijene koja je na našoj, južnoj strani, i dalje meka i s te strane postoje ograničenja. Naš korak od toga zavisi, što je mekša stijena moramo ići kraćim korakom, kad je stijena tvrđa idemo dužim korakom – pojasnio je Ajanović.

Dodao je da je najvažnije da tokom radova nema nikakvih procesnih zastoja te da su, u skladu sa pandemijom koronavirusa, poduzete sve mjere zaštite   

- Menadžment Euro-Asfalta, kao društveno odgovorne kompanije, još od samog početka pandemije u BiH donio je odluku o formiranju kriznog štaba koji je donio čitav niz mjera na očuvanju zdravlja zaposlenika i poduzima i daljnje mjere na njihovoj zaštiti, u smislu podizanja higijenskih uslova  na samom gradilištu – pojasnio je Ajanović

Dodao je da su donesene i mjere o restrikciji ulaza na gradilište

- Riječ je o potpunoj kntroli ulaska i izlaska radnika i svog ostalog osoblja koje mora dolaziti na gradilište, uključujući i naše dobavljače. I od njih smo tražili da poštuju i primjene zaštitne mjere, od striktnog nošenja maski, rukavica i druge zaštitne opreme. Radnici na gradilište tunela Hranjen dolaze iz različitih krajeva BiH, što u trenutnoj situaciji nalaže poseban oprez. Svi  su dodatno edukovani zbog ove situacije sa pandemijom, upućeni na sve mjere koje trebaju poduzeti, uključujući i preporuke za što manje kontakata – naglasio je Ajanović.

Izgradnja tunela „Hranjen“ najzahtjevniji je dio projekta buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, a njegovom realizacijom udaljenost dva grada bit će smanjena sa 96 na 56 km.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!