[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/11\/20\/041121-tunel-zenica1.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/11\/20\/100x73\/041121-tunel-zenica1.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/11\/20\/041121-tunel-zenica1.jpg","size":"98.09","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Radnici preduzeća "Euro-Asfalt" danas probili i lijevu cijev Tunela "Zenica

Radnici sarajevske kompanije “Euro-Asfalt” probili su danas i lijevu cijev Tunela “Zenica”, na gradilištu autoceste Koridora 5c, poddionica Ponirak - Vraca, koja je samo pet metara kraća od desne cijevi, potvrdio je Feni Ahmed Mušija, šef ovog projekta ispred Javnog preduzeća “Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine”.

Prva, desna cijev ovog tunela kod Zenice, u dužini od 3.360 metara, probijela je 4. novembra.

- Mislili smo da će nam trebati više vremena za probijanje lijeve cijevi, ali je kompletna operativa, nakon probijanja desne strane, bila angažirana na probijanju lijeve strane. Tako smo 5-6 dana ranije probili lijevu cijev, koja je duga 3.355 metara. 

Lijeva je cijev probijena na dubini od 530 metara ispod površine zemlje, odnosno ispod planine Vepar - napominje Mušija.

Iskopano je, ističe, oko 630.000 kubika stijenske mase i zemlje, a radove su pratili problemi zbog proboja velikih količina vode.

- Kvalitet radova je na nivou, a možemo biti posebno zadovoljni jer radove obavlja naša, domaća firma te su angažirani jako mladi stručnjaci, koji će steći zavidne reference. Moramo biti zadovoljni što u probijanju ovako dugog tunela, do sada najdužeg u BiH, nije bilo smrtnih slučajeva ni težih povreda. Bilo je tek nekih manjih povreda, ali računamo kao da ih i nije bilo - zadovoljan je Mušija.

Radovi na ovom objektu bit će nastavljeni betoniranjem sekundarne obloge preostalih površina. Izgradnju finansira JP "Ceste FBiH", kreditnim sredstvima Evropske banke za obnovu i razvoje (EBRD), a 19 miliona eura, kao grant-sredstava, donirala je Evropska komisija.

Mušija napominje kako se svi radovi odvijaju u “okviru dinamičkog plana” te da neće biti ni “eskalacije troškova izgradnje”, mada je, zbog preprojektovanja, dužina tunela značajno uvećana.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!