[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/04\/20\/168964775-125235769621245-8677856822047911456-n.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/04\/20\/100x73\/168964775-125235769621245-8677856822047911456-n.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/04\/20\/168964775-125235769621245-8677856822047911456-n.jpg","size":"161.25","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Život / Gastronomija

Choco Club čokolade iz Vispaka – novi iskorak prehrambene industrije u Bosni i Hercegovini

Naša kompanija VISPAK, ima novu kampanija iz Visokog uspješno obilježava lansiranje novih čokolada pod brendom Choco Club.

Svojevrsni slogan je  - Usudite se sanjati, jer mi jesmo!-  a to je ujedno i poruka  iz kompanije Vispak d.d. uspješno obilježivši lansiranje novih čokolada pod brendom Choco Club. Riječ je o liniji novih proizvoda, čokolada vrhunskog kvaliteta i osvježenog dizajna u gramaži 80-100g, koje u asortimanu nude Mliječnu tablu, Mliječni krem, Kokos krem, Lješnjak krem, Jagoda – jogurt krem i inovativni okus Zlatna džezva – kafa krem.

- Projektu novih čokolada u Vispaku se pristupilo sistematski i zaista je svaka stavka urađena na vrhunskom nivou. Ono na što smo svi iz Vispaka izrazito ponosni jeste činjenica da je ovaj projekat veliki iskorak prehrambene industrije u Bosni i Hercegovini te da sa ponosom ponovo ulazimo u kategoriju proizvoda u kojoj većinsko učešće bilježu multionacionalni brendovi, a sa vrhunskim kvalitetom i osvježenim dizajnom Choco Club im sigurno može parirati. Iako je prethodna godina bila jako teška za sve nas, odlučili smo izaći iz komfort zone i poručiti potrošačima da je vrijeme da i oni izađu iz komfort zone, pa makar i u svojoj mašti. Itekako je važno maštati i prisjetiti se snova te se odvažiti i napraviti prvi korak ka ostvarenju istih -  izjavila je brend menadžer kompanije Lejla Mehica Kadrić.

Iz kompanije Vispak poručuju da aktivno razvijajaju nove i inovativne okuse te unapređuju i ostale podkategorije čokolade. Sa lansiranjem različitih okusa kompanija Vispak d.d. započinje utakmicu za učešće na tržištu sa multinacionalnim brendovima. Inovacija okusa Zlatna džezva – kafa krem je namijenjena svim kafoljupcima koji uvijek kombinuju čokoladu i kafu. Pravi okus bosanske kafe u jedinstvenoj bosanskoj čokoladi je ono što čini diferencijaciju Choco Club brenda u odnosu na ostale čokoladne brendove.

- Kao jedna od vodećih domaćih kompanija koja u mnogim segmentima postavlja standarde u prehrambenoj industriji Bosne i Hercegovine ponosni smo na finalizaciju projekta čokolade, koja će zasigurno biti prepoznatljiva širom Svijeta. Motivacija za konstano nizanje uspjeha i poslovanje vrhunske kvalitete je sigurno naše dugogodišnje profesionalno iskustvo, zadovoljstvo klijenata, ali prvenstveno zadovoljstvo naših kupaca. Osnaživanjem naših brendova unapređujemo privredu naše države i svjesni te činjenice sa neizmjernim zadovoljstvom maksimalnu posvećenost pružamo svakom procesu u našoj kompaniji -  poručili su iz Vispaka.

Čokolade Choco Club se već mogu pronaći na tržištu širom Bosne i Hercegovine, ali i na inostranom tržištu.

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!