[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/01\/27\/mobitel-telefon-sms.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/01\/27\/100x73\/mobitel-telefon-sms.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2020\/01\/27\/mobitel-telefon-sms.jpg","size":"291.13","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Indija drugo najveće tržište pametnih telefona iza Kine

Prema istraživanju tvrtke Counterpoint Research čini se kako je Indija trenutno drugo najveće tržište pametnih telefona na svijetu, iza Kine, dok je SAD na trećem mjestu.

Tokom 2019. godine u Indiji je isporučeno 158 miliona pametnih telefona, što je rast od 7 posto na godišnjoj razini. Što se tiče indijskog tržišta pametnih telefona ono je raslo ponajprije zahvaljujući velikoj aktivnosti kineskih proizvođača pametnih telefona, 72 posto isporučenih telefona na tržištu bilo je od  kineskih proizvođača kao što su Xiaomi, Vivo, Realme i Oppo.

Indija je trenutno najveće tržište za Xiaomi te je po rezultatima čak i ispred domaćeg kineskog tržišta (rast od 5 posto na godišnjoj razini za Xiaomi u Indiji). Tvrtka Realme je tokom 2019. godine rasla za čak 255 posto na indijskom tržištu, dok je Vivo rastao za 76 posto. Samsungove isporuke pale su za 5 posto na godišnjoj razini, dok je Apple rastao u četvrtom kvartalu godine na krilima iPhonea 11.

Što se tiče zastupljenosti na indijskom tržištu, Xiaomi je vodeći s udjelom od 28 posto, Samsung je drugi s udjelom od 21 posto, nakon čega slijede Vivo (16 posto), Realme (10posto) i Oppo (9 posto).

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!