[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/10\/18\/facebook-fake-news.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/10\/18\/100x73\/facebook-fake-news.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2021\/10\/18\/facebook-fake-news.jpg","size":"46.57","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Vijesti / Svijet

Facebook planira zaposliti još 10.000 radnika u EU i graditi svoj 'metaverzum'

Facebook, kao kompanija iz sektora društvenih medija, najavio je proširenje u Evropskoj uniji i rad na izgradnji nove online platforme. Informacija dolazi u trenutku dok se tehnološki gigant bori sa zabrinutošću javnosti zbog svojih praksi poslovanja, javlja DW. 

Facebook je u nedjelju u svom korporativnom blogu objavio da će zaposliti dodatnih deset hiljada radnika u EU kako bi radili na izgradnji "metaverzuma" (engl. metaverse).

Termin 'metaverse' znači zajednički virtulelni prostor određene veće ili manje zajednice, nastao primjenom proširene stvarnosti kako bi se dobilo međusobno dijeljeno virtuelno poboljšanje fizičke stvarnosti korištenjem interneta.

Tehnološki div opisuje svoj projekt metaverzuma kao novu fazu međusobno povezanih iskustava koja koriste virtuelnu i proširenu stvarnost.

Rukovodioci kompanije promoviraju ovu ideju metaverzuma u trenutku dok se bore s optužbama za monopolističko ponašanje, bivšim uposlenicima koji su sada postali zviždači i koji u svojim svjedočenjima navode teške štete po društvo i pojedince uzrokovane aplikacijama ove kompanije i višesatnim krahom usluga širom svijeta posljednjih sedmica.

Iako Facebook planira da se od društvenih medija u sljedećih pet godina pretvori u kompaniju koja se bavi metaverzumom, kompanija nije uspjela da pobliže definira šta zapravo za njih znači taj 'metaverse' koncept u blogu objavljenom na njihovoj korporativnoj stranici. 

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!