Douglas Quinby, izvršni direktor Arival-a jednog od najvećih autoriteta u oblasti globalnog istraživanja u turističkom sektoru, smatra da bi Google i Facebook trebali biti fleksibilni, razmotriti i pomoći svojim turističkim oglašivačima u pokušaju da prežive pad prouzrokovan koronavirusom.
On preporučuje da bi zbog koronavirusa Google i Facebook trebali uzvratiti uslugom i „kreditirati“ buduće oglašavanje turističkih operatera.
Quinby je rekao da je najava Facebooka od 17. marta o inicijativi u iznosu od 100 miliona američkih dolara za pomoć malim preduzećima "dobrodošao, ali mali prvi korak na dugom putu".
"Google i Facebook postali su nevjerovatno važni partneri turističkoj industriji širom svijeta. Oni su u velikoj mjeri profitirali od preuzimanja rizika tih preduzeća u proteklom desetljeću", rekao je. "Sada je vrijeme da se pokažu i daju svoj doprinos podrškom ugroženim oglašivačima iz oblasti turizma."
Najnovija istraživanja Arivala procjenili su vrijednost turističkog sektora na 254 milijarde dolara u 2019. Godini.
Veliko istraživanje Arival-a je pokazalo porazne statističke podatke.
„Ovi podaci pokazuju da je industrija u stanju traume, a biće samo gore" – kazao je Quinby.
Usporedbe radi, Google i Facebook su dvije najveće kompanije na svijetu koje su zajedno prihodovale 204 milijarde dolara u 2019. i sada je vrijeme da veliki pomognu malima, kazao je Quinby koji je istovremeno pokrenuo i peticiju ovim povodom koju namjerava prezentovati i pomenutim divovima Google-u i Facebook-u.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.