[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/15\/oracle-cx-sarajevo-5.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/15\/100x73\/oracle-cx-sarajevo-5.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/15\/oracle-cx-sarajevo-5.jpg","size":"545.07","dimensions":{"width":1170,"height":580}},{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/15\/oracle-cx-sarajevo-10-1.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/15\/100x73\/oracle-cx-sarajevo-10-1.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/15\/oracle-cx-sarajevo-10-1.jpg","size":"443.35","dimensions":{"width":1170,"height":580}},{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/15\/oracle-cx-sarajevo-3.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/15\/100x73\/oracle-cx-sarajevo-3.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/15\/oracle-cx-sarajevo-3.jpg","size":"388.16","dimensions":{"width":1170,"height":580}},{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/15\/oracle-cx-sarajevo-5_1.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/15\/100x73\/oracle-cx-sarajevo-5_1.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/10\/15\/oracle-cx-sarajevo-5_1.jpg","size":"545.07","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Digitalizacijom korisničkog iskustva do prednosti na tržištu

U modernom poslovanju kvalitet roba i usluga  nije više jedini kriterij po kojem se kompanije razlikuju jedna od drugih. U kompaniji Oracle su svjesni da su klijenti danas sofisticirani  i njihovo iskustvo s brandom govori o tome da li će mu se vratiti ili tragati za novim iskustvima.

Na prezentaciji koju je u Sarajevu organizovala kompanija Oracle bilo je riječi o ovoj temi u okviru digitalne transformacije javnog sektora, sljedeće generacije iskustva klijenata i modernog marketinga.

Predstavljena su i digitalna rješenja platforme Oracle Customer Experience (Oracle CX) koja su stvorila jaku i uspješnu vezu između organizacija i njihovih klijenata. Svjedoci smo da novije generacije klijenata, kao što je generacija Z kojoj pripadaju osobe rođene između 1995. i 2001. godine, obraćaju izuzetnu pažnju na korisničko iskustvo i, shodno tome, nastavljaju odnos sa brendom ili organizacijom. S obzirom na to da su danas kupci sofisticiraniji i neprestano traže nove načine da komuniciraju s proizvodima i uslugama, potrebno je posebnu pažnju  obratiti na taj segment koji utiče na rast poslovanja i gledati očima svojih klijenata.

oracle-cx-sarajevo-7.jpg

Vladimir Knežević, Leader and Sales Director Application for Adriatic Oracle,  ovom prilikom je istakao: „Oracle je organizovao skup kako bi predstavio digitalnu transformaciju s posebnim fokusom na javni sektor gdje smo ukazali na rješenja koja se bave korisničkim iskustvom i kako da se isto poboljša u korist krajnjeg korisnika. Oracle je cloud kompanija koja fokus stavlja na korisničku upotrebu rješenja i trenutno smo lideri na svjetskom tržištu. Veliki broj enterprise institucija i javnih preduzeća koristi Oracle rješenja u svakodnevnom poslovanju. Novom generacijom CX - Customer Experience rješenja Oracle postavlja najsavremeniije standarde poslovanja u javnom sektoru.“

Također je navedeno kako bh. kompanije i institucije moraju krenuti ukorak sa modernim rješenjima za korisnička iskustva koji će zadovoljiti njihove klijente, a samim tim ih dovesti u povoljnije pozicije na tržištu.

Na konferenciji su predavanja održali istaknuti govornici: Jovana Vidaković, Sales Executive Oracle BiH,  Anand Subramanian, ECEMEA Business Development Director, Faruk Jazić, Leader, CX Co-Innovation, Europe, Carina Bennefors, Leader Solution Engineering CEE, CIS & Israel, Sinan Gunal, Labrys Consulting, Istanbul, Turkey i Davud Bećirević, Comtrade System Integration d.o.o. Sarajevo.

Skupu su prisustvovali istaknuti predstavnici kompanije Oracle, javnog sektora, te svijeta biznisa. 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!