[{"img":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/12\/04\/praterstern-wien-orfat.jpg","thumb":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/12\/04\/100x73\/praterstern-wien-orfat.jpg","full":"https:\/\/cdn.startbih.ba\/articles\/2019\/12\/04\/praterstern-wien-orfat.jpg","size":"408.24","dimensions":{"width":1170,"height":580}}]
Ekonomija

Beč investira dvije milijarde eura u obnovu tramvajske mreže

Javni gradski saobraćaj jedan je od ključnih faktora koji doprinosi visokoj kvaliteti života u Beču, stoga su u austrijskoj prijestolnici odlučili investirati dvije milijarde eura u dalji razvoj tramvajske infrastrukture.

Opći cilj te investicije je modernizacija i poboljšane kvalitete javnog saobraćaja. Prema prognozama, stanovništvo grada bi trebalo već 2027. godine doseći granicu od dva miliona, na šta javni prijevoz mora adekvatno odgovoriti.

- U našem gradu je više prodanih godišnjih karata javnog prijevoznika nego registriranih auta - kazao je gradonačelnik Beča Michael Ludwig.

Novom investicijom Beč i austrijske željeznice (Österreichische Bundesbahnen - ÖBB) žele proširiti uslugu S-Bahna u gradu i oko njega. Konkretne ideje obuhvaćene su u nacrtu "Drugi paket željezničke infrastrukture".

Ovaj paket će osigurati infrastrukturne preduvjete za stratešku ponudu od dvanaest vozova S-Bahna po satu i pravcu, kao i deset brzih linija javnog prijevoza između Meidlinga i Liesinga.

Modernizacija infrastrukture omogućava povećanje broja vozova za 200, tako da se u toku dana u Beču neće voziti 700 nego 900 tramvaja, saopćio je Eurocomm-PR.

Rekonstrukcija tramvajske mreže obuhvata ukupno šest velikih projekata, koji doprinose poboljšanju usluge javnog saobraćaja, ali i dugoročnom očuvanju klime.

 

Podijelite ovaj članak!

Komentara: 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.

  • Trenutno nema komentara, budi prvi da ostaviš svoj komentar ili mišljenje!