Jedinstvena Addiko Virtuelna poslovnica proglašena je najboljom evropskom bankarskom inovacijom u Evropi te je Addiko banci na svečanosti u Pragu uručena nagrada 'Retail Banking Europe Awards 2019 - Best Product Innovation', saopćila je ta banka.
'Retail Banking Europe Awards' nagrade dodjeljuju se najistaknutijim i najinovativnim bankarskim institucijama kao priznanje za najbolje bankarske prakse u poslovanju sa stanovništvom u Evropi.
Odluku o izboru Addiko Virtuelne poslovnice međunarodni stručni žiri argumentirao je uspješnim predstavljanjem novog proizvoda/usluge koji je kroz uvođenje jedinstvene usluge/proizvoda i inovativnu utilizaciju tradicionalnih i modernih digitalnih kanala unaprijedio bankarsku praksu i doprinio poslovanju banke diferencirajući je na korisnicima relevantan način.
Addiko banka je u februaru 2019. predstavila Addiko Virtualnu poslovnicu, prvu digitalnu poslovnicu u Hrvatskoj, koja klijentima svih banaka omogućava u potpunosti digitalan kreditni proces bez potrebe za odlaskom u poslovnicu te proces otvorenja tekućeg računa. Cijeli kreditni proces je od početka do kraja, od prijave do odobrenja i digitalnog potpisivanja dokumentacije, potpuno online.
- Živimo u izuzetno kompetitivnom vremenu gdje jednog lidera stišće puno brzih, digitalnih i inovativnih izazivača. Pobjednik u bankarstvu će biti onaj koji svojim korisnicima ponudi jednostavne, brze i moderne usluge koje direktno odgovaraju njihovim potrebama. Klijenti danas žele više, brže, bolje i očekuju besprijekorno digitalno korisničko iskustvo. Addiko Virtualna poslovnica nudi sve to. Ona je digitalna transformacija na djelu i ponosni smo što smo predstavili bankarstvo budućnosti, dostupno već danas - izjavio je prilikom preuzimanja nagrade Relja Marković, izvršni direktor Digitalne transformacije Addiko banke.
Komentara: 0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove redakcije StartBiH.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Redakcija zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara redakcija nije dužna obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar.